Thursday 19 July 2012

Můj nový blog

Zdravím!

Včera jsem se naštvala: gumový croissant za 25 Kč v pekárně PAUL mi doslova v kanceláři vyrazil dech, a po dvou týdnech plných obdobného hnusu, utřených slzách a utracených gastropeněz jsem se rozhodla, že už to dál snášet nebudu, a budu tu pro všechny Vaše oči komentovat a kritizovat výběr jídla v ČR. Asi spíš kritizovat, spokojená opravdu v poslední době nejsem, a čím víc čtu o soli z Polska a o Albertu, jak přelepuje data spotřeby, tak toho mám opravdu dost. A tím víc se chci podělit o moje časté gastronomické zážitky jak z restaurací, tak i o českých "super"marketech.

Jen pár komentářů: nepracuju v potravinářském sektoru ani v žádném obchodě-restauraci, nejsem expert kuchařka (doma si něco ukuchtím..občas), nemám žádnou oblíbenou restauraci (i když jí pořád hledám), většinou nerada utrácím hodně peněz za jídlo (ale chápu, že za 350kč nedostanu Wagyu steak) a nejsem češtinář roku (tak prosím odpustit) .. Ale procestovala jsem kus světa, jedla od pouličních grilů v Luang Prabang až po nejlepší restaurace v Londýně - prostě mi chutná to co mi chutná a vím co můžu očekávat.

A od PAULa za 25kč určitě neočekávám přeškvařenou máslovou chuť u úžasně gumového croissantu v úterý ráno.

Díky..

D.

No comments:

Post a Comment