Friday 20 July 2012

Pizza Coloseum: Pappardelle Mare e Monti

Říkala jsem si, že musím blog uvést mým nejotřesnějším zážitkem zatím z 2012 - než zapomenu. Pappardelle Mare e Monti. Ale asi Vám nebudu nic nalhávat, na tento kousek opravdu nejde zapomenout. V Pizze Coloseum jsem byla několikrát, nejčastěji v pobočkách Myslbek a Na Poříčí v Praze. Nevzpomínám si ani jednou, že bych si řekla : "tak to bylo fakt něco". Jednou jsme si s kolegyní Na Poříčí daly pizzu s lilkem z denní nabídky, a oboum bylo dost težko až špatně, dodnes na to vzpomínáme (jak z toho tekl olej a z toho bolení břicha). Ale to opravdu nemá na Pappardelle Mare e Monti z Myslbecké pobočky, které jsem si dala před dvěma týdny. Bohužel fotku nemám (ta níže je ale dokonálá kopie, až na jiný typ těstovin), ale popis z lístku zní takto: pappardelle s krevetami, chobotnicí a hříbky v jemné vinné omáčce.

Pappardelle samotné byly v pořádku. Krevety byly čerstvé a dobré. Hříbky..dubáky-praváky (jak je libo), čerstvé a asi samotné chutné. Chobotnice: a tady to začíná.. pár kousků chobotnice byly klasické bílé zatočené chapadélka. OK. Ale pak dalších x kousků připomínalo lunch meat z plechovky. Tmavě růžové maso.. hmm.. píchnutím vidličky jsem zjistila konzistenci, hustotu a stav. Asi maso. Možná chobotnice? Jídelní lístek jsem si v hlavě zrekapitulovala, bude to asi chobotnice, už jsem slyšela o takovéto možné barvě. Po opatrném vložení do úst: težce nic moc, až nechutné, asi jsem si spojila estetický zážitek s chuťovým, a už se mi těžce žvýkalo. Ale na jemnou vinnou omáčkou to fakt nemělo. Tu nejspíš někdo zapoměl přidat, otevřel láhev vína, smíchal s máslem a vylil mi to na talíř. Opravdu nerozumím, jak někdo může zpackat něco tak primitivního, jako je omáčka z bílého vína. Tu jsem si jednu dobu dělala i já docela často (s rizotem či quinoa - nevím jak tohle skloňovat), a to jsem totálně improvizovala. Ale ne, kuchaři z Colosea to nezvládli, a tak mi připravili takovou omáčku, u které jsem z jazyku nemohla setřít tu šílenou crazy chuť ani středně tvrdým kartáčkem na zuby celý večer a ráno. A ty hříbky se do tohoto mixu už vůbec nehodily, musel to celé dávat dohromady někdo se spáleným jazykem II.stupně.

Asi půl hodinu poté se mi pak těžko mluvilo, honily se mi hlavou myšlenky o tomto jídle. Jinak obsluha byla milá, ale o to tu tentokrát vůbec nešlo.

Nula hvězdiček z pěti, 195kč, Pizza Coloseum Myslbek.

Obrázek z: http://allrecipes.com.au/recipe/20877/spam-pasta.aspx

No comments:

Post a Comment