Wednesday 8 August 2012

Pizzeria Ristorante Corleone: Zuppa di Pomodoro a Pizza Popay

Zdravím,
včera po práci jsme zašli s kamarádem HK na rychlou večeři do Corleone na Andělu. Byla jsem tam podruhé v životě. Jídlo bylo ok, ale tentokrát mě zarazila obsluha. Přišli jsme do tmavé  poloprázdné restaurace a stáli asi pět minut u cedele, která tvrdila, že nás obsluha posadí ke stolu. Okolo nás občas prošla servírka, nevšímala si nás, a další dvě čišnice stály u pultu a hihňaly/flirtovaly s kuchařem. Čtvrtá se zase hihňala do mobilu uprostřed restaurace. Jo, to bylo dlouhých pět minut. Stupnice podrážděnosti se zaktivovala u obou dvou a skočila rovnou na 2 z 5ti. Konečně nás jediná pracující usadila do kuřácké části (podle kamaráda). Nikdo nepřinesl HK popelník, přestože před čišnicí očividně kouřil, a pak mu popel spadl na kalhoty. Musel si pak pro něj dojít sám k baru a přinést si ho jak v nějáké hospodě. Po chvíli slečna přinesla chlebíky s bylinkovým máslem, akorát bez nožů. Na našich stolech už před námi byli dvě vidličky, tak se kamarád neudržel hladem a stylově si mazal máslo na chleby vidličkou. Po deseti minutách (nedělám si legraci) si mě slečna všimla, a přišla ke stolu s otázkou "Co?". Stupeň podrážděnosti na 3. Poprosila jsem ji o nůž, a přinesla nám oboum nové vidličky a nože ve specialním servítku zabalené. To znamená, že to co bylo ponechané na stole před námi po někom zbylo (asi jedl pizzu), což je dost nechutné. Fuj.  Představovala jsem si jak si s vidličkou někdo před námi hrál. No, přinesli mi pak tomatovou polévku, které byla docela sladká, ale po trošce soli dobrá (omlouvám se za tmavý obrázek, byla tam tma :)).

Nemám k ní nic co bych řekla, snad jen že konzistence byla dost hustá a asi čerstvá, a co jsem ocenila bylo husté posypání parmazánem. Nuda z jídla. HK si dal pizzu Popay, která byla se špenátem a asi půl sklenicí olivového oleje. Ale dal mi jeden kousek ochutnat a byla jinak OK. Menší nuda, ale pořád nuda. Čišnice se pořád hihňaly s kuchařem, takže HK si na své malé nealko pivo musel počkat ještě deset minut po objednání v nyní již ještě prázdnější restauraci. Stupeň podrážděnosti se ustálil na třech bodech po odcházení. Smutné je, že když jsem restauraci byla před pár lety poprvé, tak si nepamatuju ani detaily, ani jídlo, ani atmosféru, anidesign, ale obdobné "úsměvné" chování "plné respektu".
Žádný konflikt nenastal, žádné špatné jídlo a žádné stěžování. Ale člověk je jen a jen otrávený a kroutí hlavou, jestli si takovýto přístup jako platící host za celý den v práci opravdu zasloužil.

1 comment:

  1. česká "gastroklasika" - pingl forever :/

    ...jinak hezký blog, budu sledovat. koukám, že se pohybujete v okolí anděla, tak to jsme dva, těším se na "průzkum" místního stravování. uvítal bych tipy, kam tam na dobrý oběd či večeři. je to téma skoro na celý článek... ať tu nejsou jen samé negativní :)

    ReplyDelete