Thursday 23 August 2012

U Kašpárka: Hamburger

Zdravím,

včera jsme si šli po práci zahrát minigolf na Gutovce ve Strašnicích, moc pěkné, moderní, nové hřiště, můžu jen doporučit (ve středu mají slevy)! Před minigolfem jsme se šli rychle najíst, a strašničtí kolegové doporučili hospodu U Kašpárka. Možná pro některé z Vás stará známá, ale já jsem o této hospodě slyšela poprvé. Prý si člověk musí rezervovat stůl předem, někdy i několik dnů, ale kolegové se právě divili, že jsme si měli kam sednout. Podnik navštěvují i zahraniční turisti, tak jsem se trochu bála, že to bude nějáká jídelna s pivem za 90Kč, ale Strašnice asi nebudou zrovna na Kočkově mapě turistických pastí(C).

Hned po vstupu mě potěšil design - starý a dřevěný, přesně tak, jako staré inny v Anglii. Každá stěna měla jiný úhel, a parkety vrzaly. Všude byly pověšené různé námořnické ozdoby, přesně tak, jak to mám ráda. Byla tam i moc hezká zahrádka (bohužel plná), tak jsme si sedli dovnitř. Ješte jsem se pak šla podívat k baru, kde celá místnost vypadala jak tradiční britská hospoda. Zatím ve mě hořelo velké nadšení z interíeru. 

Čisník byl velice milý a vtipný, tak hned nám pokračovala dobrá nálada. V menu měli steaky (prý opravdu vynikající - od 215 do 265kč), tex-mex nabídku, pár českých specialit (prý svíčkovou tu mají také výbornou), velkou nabídku mas na grilu, dětskou nabídku a zajimavý výběr předkrmů. Žádné kulinářské experimenty, akorát v předkrmech (již zmíněné) ne úplně obvyklé volby, po kterých se mi sbíhali sliny. Ale vybrali jsme si všichni nakonec týdenní nabídku, což byl mimo jiné: Hovězí cheesburger s křupavou slaninkou, rajčetem, hot salsou, chedarem a čerstvou cibulí, hranolky. 169Kč. Hmm.. tak to jsem zvědavá.

 Po krátké době hamburgery přišly, a byly opravdu velké, hlavně to maso bylo obří. Nevypadal něják zvláštně, ani nebyl nějak speciálně naaranžovaný.. prostě velký hamburger.

Něják se mi to podařilo nacpat do pusy a ukousla jsem.. a hned jsem věděla o co tu jde! Úžasná slast, která mi jemnoučce hladí chuťové buňky, které předou jako kočka (tentokrát kočka domácí-savec, šelma). Vynikající dílo, každá ingredience tam byla v množství, které bylo přesně akorát.. mít tam toho trošku víc, tak by se to už nebylo ono a převršovalo by to chuť masa. Maso bylo libové hovězí, udělané na medium, a o to právě bylo lepší. Vše na masu bylo perfektní, nerozpadávalo se, bylo měkounké, ale hlavně chutnalo naprosto skvěle.Hranolky byli obyčejné, ale všichni jsme si pochvalovali jak dobré to bylo. Dali jsme si k tomu ještě Fénixe, které tam čepují (nové české pšeničné pivo - weissbier - od Prazdroje, použití koriandru a pomerančové kůry tomu dává super chuť), což nás potěšilo.

Jak jste asi pochopili, tak můžu jen a jen doporučit. I když to nemám po cestě, tak se tam určitě brzy zas stavím. Škoda, že hamburger je jen v nabídce na tento týden! Ten bych si tam dávala totiž pořád. Odcházela jsem s tak plným břichem, že jsem netušila, jak zvládnu přes pupek dát ruce k sobě a držet minigolf holi (nebyla jsem sama) :).
U Kašpárka, Dubečská 74/4 100 00 Praha 10, Strašnice, Zastávka metro Strašnická a tram 22, 19, 4, 7

Fotka minigolfu

1 comment:

  1. Od kašpárka jsme několikrát uháněli seč nám nohy stačily... neochotná obsluha, ale opravdu megaprotivná!..jinak jídlo bylo vždy fajn.

    ReplyDelete